Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Eén fan per dag
Eén fan per dag
Jos Burgers

Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.

Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. 

Meer over Jos Burgers
Een fan per dag Jos Burgers 13 februari 2017 Zijn er al niet genoeg boeken geschreven over klantgerichtheid? Auteur Jos Burgers legt in deze preview uit wat zijn nieuwste boek Eén fan per dag toevoegt aan wat we al weten. Lees het volledige artikel
Jos Burgers

Eén fan per dag

Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Gebonden Nederlands 2017 1e druk 9789089653291
37 stemmen
1
Voormalig Nr. 1Totaal 147 dagen
EvergreenTotaal 1935 dagen
Verkooppositie 340Hoogste positie: 1
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Het bestverkochte managementboek van 2017 én 2018!

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

- Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.
- Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

Trefwoorden

klantgerichtheid   fans   klantbeleving   klantenbinding   verwachtingsmanagement   klantervaring   gedragsverandering   veranderen   klantloyaliteit   mond-tot-mondreclame   waardecreatie   contactmomenten   ondernemerschap   ondernemen   verandermanagement   kleine stapjes   peak-end rule   klanten winnen  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089653291
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:176
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:2-2-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (9)

recensie
Eén fan per dag
Peter Streefkerk | 11 april 2018
Je kunt het bij wijze van spreken een verstandshuwelijk noemen. Zo’n relatie die niet overloopt van warmte en aandacht voor elkaar en elkaars problemen. In de praktijk leidt dat in een aantal gevallen tot moeizame communicatie. In zijn boek Eén fan per dag beschrijft auteur Jos Burgers hoe je van die (interne) klanten echte fans kunt maken en een meer dan normale, duurzame band kunt opbouwen.
Lees verder
recensie
Een fan per dag - 'Met kleine stapjes iets groots maken'
Ger van den Buijs | 9 februari 2018
Eén fan per dag van Jos Burgers is een enerverend boek, vol pakkende voorbeelden. De bedrijven die in het boek genoemd worden hebben geluk.
Lees verder
recensie
Een fan per dag!
Paul Kruijssen | 27 maart 2017
Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
Lees verder
recensie
Eén fan per dag - Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Rein Hof | 13 maart 2017
Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten? Deze vraag wordt beantwoord in het nieuwste boek van Jos Burgers. Burgers is een topauteur met titels als Geef nooit korting, Gek op gaten en De Wet van Snuf. Meer dan 200.000 verkochte boeken, 150 presentaties per jaar. Iemand die met passie en overtuiging vertelt over klantbeleving.
Lees verder
recensie
Een fan per dag
Ineke Smits | 6 maart 2017
Jos Burgers heeft wat mij betreft de gave om tijdens zijn presentaties en in zijn boeken de vaak complexe of lastige situaties en uitdagingen als ondernemer te vereenvoudigen, dus ben ik erg benieuwd naar zijn nieuwe boek Eén fan per dag.
Lees verder
recensie
Een fan per dag
Aukje Adams | 27 februari 2017
Bijna alle boeken van Jos Burgers zijn bestsellers, zeer lezenswaardig en amusant. De meeste boeken, zoals  Gek op gaten, Geef nooit korting, en De wet van snuf gaan over klantgerichtheid en klanttevredenheid.
Lees verder
recensie
Kritische fan daagt Burgers uit
Pierre Pieterse | 27 februari 2017
Allereerst: ik ben al jaren groot Jos Burgers-fan. Ik hou van zijn verhalen, zijn humor en bovenal vind ik het geweldig hoe Jos zijn boodschappen consistent houdt met zijn gedrag: Burgers gedraagt zich precies zoals hij zelf predikt.  
Lees verder
recensie
Eén fan per dag
Feike Cats | 15 februari 2017
Als één van je favoriete schrijvers een nieuw boek uitgeeft dan ben je blij als je er aan mag beginnen. Je wil het eigenlijk zo snel mogelijk uitlezen, maar tegelijkertijd baal je er van als het uit is. En dat laatste is een goed teken. Je had namelijk nog veel meer willen lezen.
Lees verder
recensie
Eén fan per dag
Daniëlle de Jonge | 31 januari 2017
Al bij de inleiding van Eén fan per dag is het meteen raak: steeds meer bedrijven hebben klantgerichte ambities, dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het daar bij blijft of dat de uitvoering vaak te wensen over laat. Jos Burgers kiest er daarom voor om niet alleen volop inspiratie te geven over klantgerichtheid, hij pakt ook het thema gedragsverandering beet.
Lees verder

Lezersrecensies

3.9 van de 5
37 stemmen
19
5
6
4
3
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (3)

preview
Een fan per dag
Jos Burgers 13 februari 2017 Zijn er al niet genoeg boeken geschreven over klantgerichtheid? Auteur Jos Burgers legt in deze preview uit wat zijn nieuwste boek Eén fan per dag toevoegt aan wat we al weten.
Artikel lezen
nieuws
Daarom heb ik er ook drie jaar over nagedacht
Karin de Zwaan 6 februari 2017 Hoe geef je 150 presentaties per jaar en blijf je, zoals je zelf uitdraagt, de verwachting overtreffen? Jos Burgers is energiek en dat hoor je als hij praat. Naar aanleiding van het verschijnen van Eén fan per dag is Burgers is te gast in de podcast De Bastiaan de Jong Show.
Artikel lezen
interview
Jos Burgers: ‘Kleine stapjes zijn too small to fail’
Hans van der Klis 31 januari 2017 In zijn nieuwe boek Eén fan per dag! combineert Jos Burgers zijn ideeën over marketing en klantgerichtheid met lessen uit het verandermanagement. ‘Wil je echt trouwe klanten krijgen, dan is het verstandig om niet te veel tegelijk te willen bewerkstelligen. Als je erin slaagt er één fan per dag bij te krijgen, ben je al heel goed bezig.’
Artikel lezen

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

DEEL I - WAT?
1. ‘Wij doen in polissen, niet in sprookjes’
2. Fan van een tandarts die gaatjes maakt
3. De overeenkomst tussen een inbraak en een gouden bruiloft
4. Kop of munt over wie waar slaapt
5. Een geniaal plan of ridicuul kleine stapjes?
6. Sleutelgedrag als middel om kilo’s kwijt te raken
7. Zadel jezelf op met een helder probleem

DEEL II - WAAROM?
8. Klanten betalen je vakantie
9. Geweldig als een piloot vliegensvlug reageert
10. Een leger aan verkopers die geen salaris vragen
11. Gun je concurrent de minder waardevolle klanten
12. Fan ben je niet voor je plezier
13. Je doel bereiken dankzij een vertraging

DEEL III - HOE?
14. Denken dat het je moeder is
15. Schilderen zonder muziek
16. Klanten belachelijk goed helpen
17. Het lef om fouten te durven maken
18. Vraag naar wat je liever niet hoort
19. Een prikbord vol wow-verhalen

DEEL IV - WANNEER?
20. Klanten helpen als dat niet kan
21. Voorkom klachten over je klachtafhandeling
22. Ontelbaar veel momenten om zomaar iets te doen

DEEL V - WIE?
23. Fans maken met een vierkante meter slagroom
24. Samen kijken naar een kip op een ei
25. Medewerkers overtuigen door middel van de puppytactiek

DEEL VI - WAARMEE?
26. Op zoek naar jouw eigen vlieg
27. Regels zijn soms geen regels
28. Je kunt een factuur sturen, maar ook een cadeaubon
29. Meer een kwestie van mentaliteit dan van tijd

DEEL VII - WAAROM NIET?
30. Trek je beurs en maak fans
31. Trouw en vertrouwen zijn niet te koop
32. Wie verliefd is, gaat niet vreemd

DEEL VIII - TOT SLOT
33. Maak van een faaldag geen baaldag

Dankwoord
Literatuur
Over de auteur

Aanbevolen live events...

donderdag 02-10-2025

Strategisch veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • No Budget Marketing
    Jos Burgers
    No Budget Marketing
    € 27,50
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Thuis ben ik niet zo leuk!
    Jos Burgers
    Thuis ben ik niet zo leuk!
    € 21,50
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 21,50
  • Jos Burgers over klantgerichtheid
    Jos Burgers
    Jos Burgers over klantgerichtheid
    € 30,99
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50

Dit boek staat op 4 boekenlijstjes...

  • Managementboek Redactie
    E-commerce, winkelen en de winkelwagen
  • Managementboek Redactie
    'Ondernemers lezen niet'
  • Managementboek Redactie
    Top 25 over 2020
  • Managementboek Redactie
    Top 25 over 2019

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Eén fan per dag

        Eén fan per dag
        Jos Burgers
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Eén fan per dag

        Verwijder uw beoordeling