
Lees verder
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersAls er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken' en 'Gek op gaten'. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.
Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.
In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!
Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij is auteur van bestsellers als 'Relatiebeheer als Groeistrategie', 'No Budget Marketing', 'Geef nooit korting!', 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken', 'Gek op gaten' en 'De wet van Snuf'.
klantgerichtheid klanttevredenheid klantenbinding klantervaring servicekwaliteit ondernemen klantwaarde klantrelaties klantbehoefte klantcommunicatie marketing klantloyaliteit betrouwbaarheid verkopen klantfeedback klachtenmanagement klantgericht ondernemen klantambassadeurs medewerkersbetrokkenheid klantinzicht communicatie organisatiecultuur vertrouwen klantinteractie servicegerichtheid bedrijfsreputatie relatiemanagement klantverwachtingen klantgerichte innovatie persoonlijke aandacht klantstrategie first impression management concurrentieonderscheid klantcontactmanagement merkbeleving klantvisie klantprobleem klantbeleving klantpsychologie klantgestuurd management succesfactoren
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books