Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Uitdagingen + oplossingen
Alle uitdagingen + oplossingen
  • Direct naar
    • Alle uitdagingen en oplossingen
    • Meest bekeken managementvragen
    • Recent gestelde vragen
    • Stel jouw managementvraag
  • Ontdek oplossingen per thema
    • Boekadviezen en geschenken
    • Digitalisering en technologie
    • Communicatie en onderhandeling
    • Compliance en regelgeving
    • alle thema’s
  • Voorbeelden
    • Boekcadeau voor promotie
    • AI toepassen op werk
    • Versterken interne communicatie
    • Voorkomen corruptie en onethisch gedrag
    • alle vragen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Managementuitdagingen
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
    • Binnenkort verwacht
    • Aanbiedingen
    • Trending trefwoorden
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
    • alle rubrieken
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
    • Aanbiedingen
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
E-Books IT-management / ICT ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française
ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française
ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française
Van Haren Learning Solutions a.o.

Van Haren Publishing publishes easy to access publications on Best Practices that are developed by professionals and quality-reviewed by many other experts.

Meer over Van Haren Learning Solutions a.o.
E-book
Van Haren Learning Solutions a.o.

ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française

E-book Epub met watermerkbeveiliging Frans 2019 1e druk 9789401804868
Paperback | NL € 39,24 Paperback | EN € 39,24 E-book | FR € 39,24 E-book | EN € 39,24
39,24
In winkelwagen
Direct te downloaden
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

En plus de la publication ITIL 4 Foundation Matériel de Cours -Français (ISBN: 9789401803939), il est conseillé de vous procurer la publication ITIL® 4 – A Pocket Guide (ISBN: 9789401804394).

Le cours est conçu comme une introduction à ITIL 4 et vous permet de comprendre une nouvelle façon de voir la Gestion des Services Informatiques (ITSM) via un Système de Valeur de Service (SVS).

ITIL 4 fournit une image de bout-en-bout de ce que signifie contribuer à la valeur business et métier, et intègre également des concepts issus de modèles tels que Lean IT, Agile et DevOps.

Ce cours est destiné aux personnes impliquées dans la fourniture de services informatiques et ayant besoin de comprendre les meilleures pratiques en matière de Gestion des Services Informatiques (ITSM).

L'étudiant doit réussir un examen à choix multiple de 60 minutes et de 40 questions à livres fermés, avec un seuil de réussite de 65% nécessaire pour obtenir cette certification. Vous pouvez passer l'examen à tout moment et en tout lieu après le cours. Le test est effectué via votre propre ordinateur surveillé via une webcam.

Les candidats souhaitant suivre une formation et réussir l’examen pour cette qualification doivent avoir des connaissances générales sur les technologies de l’information et connaître leur propre environnement professionnel.

Vous apprendrez à :
Comprendre les concepts clés de la gestion des services
Comprendre comment les principes directeurs d'ITIL peuvent aider une organisation à adopter et à adapter la gestion de services
Comprendre les quatre dimensions de la gestion de service
Comprendre l'objectif et les composants du système de valeur du service ITIL
Comprendre les activités de la chaîne de valeur du service et leur interconnexion
Connaître le but et les termes clés de 18 pratiques ITIL
Comprendre 7 pratiques ITIL

Trefwoorden

itil   itil 4   it service management   servicemanagement   waardecreatie   ict   service value system   ict (informatie- en communicatietechnologie)   servicewaardesysteem   incidentmanagement   it-management   foundation training   basisprincipes   change management   problemen   waardestromen   servicelevering   itil foundation   management practices   guiding principles   servicedesk   four dimensions   configuratiemanagement   itil certificering   servicecontinuïteit   vier dimensies   service level management   service value chain   voortdurende verbetering   servicerelaties  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789401804868
Taal:Frans
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:284
Uitgever:Van Haren Publishing B.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:10-10-2019
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
Serie:Courseware

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Van Haren Learning Solutions a.o.

Van Haren Publishing publishes easy to access publications on Best Practices that are developed by professionals and quality-reviewed by many other experts. This provides you with information summarizing years of experience by the best in the profession. It is an honor for us to collaborate with knowledge partners like ASLBiSL Foundation, IACCM, IPMA, ITSMF, ITWNET, IVI and The Open Group, to support their Best Practices and standards. Not only do we publish books on Best Practices, we also actively and independently promote the standards and frameworks via many partners. Van Haren Learning Solutions was founded in 2017 and aims to facilitate organizations and learners with Van Haren Best Practices and Standards. Starting in 2020 we enable this aim by delivering and developing certification, accreditation, examination and courseware. By supporting the ecosystem around the Best Practices and Standards, Van Haren Learning Solutions helps Training Organizations to grow by offering new courses and examination without the effort of also developing the material and exams. The application of these best practices and standards is not more than a tool that enables professionals to get to better results. We understand that this is mainly about knowledge and skills. We also realize that the human factor is more important, since without people all these things don’t evolve at all. Partly we also address this area through our publications that are based on competence, but we admit that we only cover a small area in the products we provide. Anyway, we do our best to play a part in sharing the knowledge and skills from Best Practice and standards with our customers. The rest is up to you. Kind regards, The publishing team of Van Haren Publishing

Andere boeken door Van Haren Learning Solutions a.o.

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Reflection
Agenda

- Introductie
- Key Concepts van Service Management
- Vier dimensies van Service Management
- Het ITIL Servicewaardensysteem
- ITIL-Basisprincipes
- Service Management Practices
- Opdrachten

Sample paper 1
Sample paper 2
Syllabus

Glossary

Anderen die dit e-book kochten, kochten ook

  • ITIL 4 Foundation Courseware - Nederlands
    Van Haren Learning Solutions a.o.
    ITIL 4 Foundation Courseware - Nederlands
    € 39,24
  • ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch
    Van Haren Learning Solutions a.o.
    ITIL® 4 Foundation Courseware - Deutsch
    € 39,24
  • ITIL® 4 Managing Professional Courseware
    Van Haren Learning Solutions a.o.
    ITIL® 4 Managing Professional Courseware
    € 111,18
  • Onze kunstmatige toekomst
    Joris Krijger
    Onze kunstmatige toekomst
    € 22,99
  • ITIL 4 – Pocketguide 2e druk
    Jan van Bon
    ITIL 4 – Pocketguide 2e druk
    € 21,26
  • BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    Remko van der Pols
    BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    € 49,00

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Colofon Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

    Personen

      Trefwoorden

        ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française

        ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française
        Van Haren Learning Solutions a.o.
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        ITIL 4 Foundation Matériel de Cours - Française

        Verwijder uw beoordeling