Lees verder
Frank Kwakman is auteur, organisatie-adviseur en mede-directeur van e-Progress | Resultaat met talent. Hij heeft meer dan dertig jaar ervaring met het begeleiden van organisaties bij groei, ontwikkeling en performance.
Met 'Leidinggeven aan jezelf' is zijn 21e boek verschenen. In zijn boeken reflecteert hij op zijn eigen praktijkervaringen met het doel anderen te inspireren om in beweging te komen, nieuwe kansen te zien en verborgen talenten te ontdekken.
Meer over Frank KwakmanPersonal branding
Voor professionals die het verschil willen maken
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789052619170Samenvatting
In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is 'personal branding' een belangrijke manier voor een professional om zichzelf te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakman van Holland Consulting Group geldt dit niet alleen voor zakelijke dienstverleners, maar voor iedereen die in een persoonsgebonden business werkzaam is en dus vooral zichzelf moet verkopen.
Een personal brand ontwikkelt u in vijf stappen:
1. Ontdek wat voor u belangrijk is in uw werk en waar u echt energie van krijgt.
2. Stel vast wat uw talenten zijn en wat u daarmee voor klanten kunt betekenen.
3. Schat in welke kansen de markt voor uw ambitie biedt.
4. Formuleer uw personal brand en vertaal dit in concrete acties.
5. Zorg dat u steeds weet dat u op de goede weg bent en uzelf blijft ontwikkelen.
In 'Personal branding' vindt u voor elk van deze vijf stappen praktische adviezen om uw personal brand op te bouwen. Het boek is zowel bedoeld voor zelfstandig werkende professionals als voor hen die deel uitmaken van een organisatie.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Frank Kwakman
Inhoudsopgave
1. De kracht van personal branding
2. Waar wil je als professional voor gaan?
3. Wat zijn jouw unieke talenten?
4. Welke kansen zie je in de markt?
5. Hoe ziet jouw personal brand eruit?
6. Wanneer ben je succesvol?
7. Je moet een eigen smoel hebben
Verantwoording
Literatuur om verder te lezen
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan