Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Personal branding

Voor professionals die het verschil willen maken

Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789052619170
10
Voormalig top 10Totaal 33 dagen
EvergreenTotaal 417 dagen
Verkooppositie 5137Hoogste positie: 6
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is 'personal branding' een belangrijke manier voor een professional om zichzelf te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakman van Holland Consulting Group geldt dit niet alleen voor zakelijke dienstverleners, maar voor iedereen die in een persoonsgebonden business werkzaam is en dus vooral zichzelf moet verkopen.

Een personal brand ontwikkelt u in vijf stappen:

1. Ontdek wat voor u belangrijk is in uw werk en waar u echt energie van krijgt.
2. Stel vast wat uw talenten zijn en wat u daarmee voor klanten kunt betekenen.
3. Schat in welke kansen de markt voor uw ambitie biedt.
4. Formuleer uw personal brand en vertaal dit in concrete acties.
5. Zorg dat u steeds weet dat u op de goede weg bent en uzelf blijft ontwikkelen.

In 'Personal branding' vindt u voor elk van deze vijf stappen praktische adviezen om uw personal brand op te bouwen. Het boek is zowel bedoeld voor zelfstandig werkende professionals als voor hen die deel uitmaken van een organisatie.

Specificaties

ISBN13:9789052619170
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:96
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:10-8-2017
Hoofdrubriek:Advisering

Expertrecensies (1)

recensie
Personal branding
Sebastiaan Aghina | 29 oktober 2004
Goede wijn behoeft geen krans, maar wel een etiket. Dit kan het marketingmotto van de hedendaagse professionele adviseur, accountant, ontwerper of architect zijn. Deze professional wordt door inhoud en niet door 'platte' verkoop gedreven.
Lees verder

Lezersrecensies

2.8 van de 5
26 stemmen
1
5
10
9
1

Over Frank Kwakman

Frank Kwakman is auteur, organisatie-adviseur en mede-directeur van e-Progress | Resultaat met talent. Hij heeft meer dan dertig jaar ervaring met het begeleiden van organisaties bij groei, ontwikkeling en performance. Frank Kwakman werkt vanuit de overtuiging dat organisaties succesvol zijn als medewerkers hun talenten benutten en blijven ontwikkelen. En dat die focus op haar beurt leidt tot werkplezier en werkresultaat. Met 'Leidinggeven aan jezelf' is zijn 21e boek verschenen. In zijn boeken reflecteert hij op zijn eigen praktijkervaringen met het doel anderen te inspireren om in beweging te komen, nieuwe kansen te zien en verborgen talenten te ontdekken.

Andere boeken door Frank Kwakman

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. De kracht van personal branding
2. Waar wil je als professional voor gaan?
3. Wat zijn jouw unieke talenten?
4. Welke kansen zie je in de markt?
5. Hoe ziet jouw personal brand eruit?
6. Wanneer ben je succesvol?
7. Je moet een eigen smoel hebben

Verantwoording
Literatuur om verder te lezen
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Personal branding