
Lees verder
Peter Koning is auteur, spreker en oprichter van Re:lead. Hij adviseert, coacht, inspireert en traint leidinggevenden. Met ruim 15 jaar ervaring begeleidt hij managementteams met hele praktische tips en handvatten. Samen met enkele bedrijven heeft hij praktische tools ontwikkeld die door steeds meer bedrijven worden gebruikt.
Meer over de auteurs'Klant-DNA' staat boordevol praktische tips en handvatten om een klantgerichte cultuur in organisaties continu te verbeteren
Klantgericht werken is voor organisaties van steeds groter belang. Hoe kom je nu van alleen meten van klanttevredenheid naar echte klantgerichtheid in de haarvaten van je organisatie? Zodat je een sterke, klantgerichte organisatie bouwt die succesvol blijft in een steeds veranderende markt?
In 'Klant-DNA' wordt op een hele praktische manier verwoord hoe leiders, coaches en veranderaars succesvol de cultuur kunnen beïnvloeden. Een cultuur van vertrouwen, samenwerken, van elkaar leren en continu bijsturen. Want deze eigenschappen zijn cruciaal om snel te kunnen inspelen op nieuwe klantwensen en marktveranderingen. De leiders van morgen zijn immers degenen die succesvol continu de organisatiecultuur beïnvloeden en verbeteren.
Met dit praktische boek krijg je een beter beeld van de organisatiecultuur die je nodig hebt. Naast een concreet verhaal boordevol ervaringen, krijg je allerlei praktische tips, workshopideeën en interventiemogelijkheden aangereikt om deze cultuur vorm te geven en te borgen in het DNA van de organisatie.
klantgerichtheid cultuurverandering informeel leiderschap organisatiecultuur dna-model agile agile werken leiderschap leidinggeven informele leiders adoptiecurve verandermanagement time-to-learn teams teamcultuur workshop-methoden zelforganisatie praktijkgids organisatiekunde management customer experience klantwaarde rode en groene helden ongeschreven regels impact driven development cultuurwaarden cultuurdelta gedragsverandering antropologie organisatieverandering waarden samenwerken helden en verhalen strategie wendbaarheid procesfocus vs klantfocus innovatie rituelen presteren vs leren workshop templates symbolen en structuren klantervaring empirisme scrum multidisciplinair werken fakecultuur transformationeel leiderschap adoptiereis organisatiepsychologie culturele antropologie leerorganisatie groen en rood gedrag businessroman borging ui-model interne procesfocus transparantie veerkracht succesfactoren klantstrategie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books