
Lees verder
Met een MBA in Marketing Leadership en Brand Strategy van Boston University is Danielle Navas-Brandt al meer dan 25 jaar actief in het sales-en-marketingvak. In 2020 richtte Danielle FLYNQ B.V. op waar het coachen van onlinesales- en -marketingteams met de methodiek van They Ask, You Answer de boventoon voert.
Meer over Danielle Navas-BrandtTegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
Hoe win je het vertrouwen van je potentiële klanten? Door al hun vragen te beantwoorden en hun zorgen weg te nemen. Het inmiddels beproefde recept voor deze sales- en marketingstrategie heet They Ask, You Answer. In dit boek lees je waarom het werkt en hoe je het aanpakt in de praktijk.
They Ask, You Answer verandert niet alleen jouw kijk op sales en marketing, maar maakt je organisatie veel sterker klantgericht. Verkopers en marketeers worden één team en krijgen er nieuwe energie en inspiratie van. Je wordt online veel beter gevonden en zou zomaar marktleider kunnen worden.
Bedenker en auteur Marcus Sheridan is een internationaal bekende keynote speaker en contentmarketingspecialist. Hij bedacht de methode toen zijn bedrijf op de rand van de afgrond stond. Inmiddels noemt de New York Times hem een marketinggoeroe en staat hij op de Forbes-lijst van de twintig sprekers die je niet wilt missen.
Danielle Navas-Brandt introduceerde de methode in Nederland en coacht ambitieuze ondernemers in het effectief toepassen ervan. In dit boek schetst ze de eerste succesvolle ervaringen van Nederlandse bedrijven.
contentmarketing marketing inbound marketing vertrouwen transparantie klantgerichtheid the big 5 verkopen online zichtbaarheid internetmarketing autoriteit videocontent educatieve content klantreis assignment selling selling 7 conversieratio insourcing zelfselectie content manager websiteoptimalisatie bedrijfscultuur videograaf verkoopproces leadselectie zoekmachineoptimalisatie kennisdeling concurrentieanalyse mediabedrijf prijstransparantie digital first koopgedrag geloofwaardigheid b2b-marketing sociaal bewijs contentstrategie contentplanning marktpositionering lead generatie buyerpersona roi van marketing
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books