50 manieren om een klant kwijt te raken

Gebonden Nederlands 2008 1e druk 9789027480606
Voormalig top 100Totaal 76 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Zonder klanten geen bedrijf. Dus doet u uw best het uw klanten naar de zin te maken. Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat u klanten verliest? Waar ligt dat aan? Wat doet u fout? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt én geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe u ze kunt behouden.

Specificaties

ISBN13:9789027480606
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:25-6-2008
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Over Frans Krips

Frans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie van de zaak weer te geven. Wat u misschien onbewust vermoedde, zet hij helder uiteen. Hij heeft dan ook een exacte achtergrond en is een verbaasde waarnemer.

Andere boeken door Frans Krips

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        50 manieren om een klant kwijt te raken