

Frans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie van de zaak weer te geven. Wat u misschien onbewust vermoedde, zet hij helder uiteen.
Meer over Frans Krips50 manieren om een klant kwijt te raken
Gebonden Nederlands 2008 1e druk 9789027480606Samenvatting
Zonder klanten geen bedrijf. Dus doet u uw best het uw klanten naar de zin te maken. Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat u klanten verliest? Waar ligt dat aan? Wat doet u fout? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt én geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe u ze kunt behouden.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan