Filteren
Trefwoord
60 resultaten
Trefwoord: Virtuele-werkelijkheid
paperbackNederlands216 blz.9789013179668
1e druk
26-6-2025
De strafrechtelijke grenzen aan een virtuele werkelijkheid is de eerste praktijkwijzer die virtual reality binnen het strafrecht op toegankelijke en samenhangende wijze in kaart brengt. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789464946543
1e druk
13-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
VR, AR, MR en XR… ze spreken tot ieders verbeelding. Fancy, futuristische gametoepassingen? Uiteraard. Maar daarnaast eisen deze technologieën steeds sterker hun plaats op in het hier en nu. Meer
gebondenEngels272 blz.9781119695172
1e druk
20-5-2021
As one of the leading business trends today, extended reality (XR) promises to revolutionize the way consumers experience their encounters with brands and products of all kinds. Meer
gebondenEngels328 blz.9780525428084
1e druk
1-1-2016
From one of our leading technology thinkers and writers, a guide through the twelve technological imperatives that will shape the next thirty years and transform our lives. Meer
gebondenEngels268 blz.9781605095639
1e druk
Pine en co-auteur Kim Korn presenteren een nieuw instrument gericht op het verkennen van wat zij noemen de 'cosmos incogniti' van de digitale grens. Meer
e-bookNederlands142 blz.9789492221438
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492790200
1e druk
Dit boek bespreekt zes technologieën die je niet mag missen omdat ze de wereld zullen veranderen. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789401462273
1e druk
12-4-2019
Onze wereld is niet dezelfde als die van gisteren. Tussen de stortvloed aan beeld en geluid, de digitale wereld en de dreiging van terrorisme kijkt de moderne mens in de spiegel, en vindt daar enkel zichzelf. Meer
gebondenEngels247 blz.9781119835219
1e druk
22-12-2023
In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
paperbackEngels271 blz.9789063694647
1e druk
28-11-2018
This book is about immersive experience design, the art of creating spaces that tell a story. Meer
paperbackNederlands142 blz.9789492221339
1e druk
12-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789089654892
1e druk
31-1-2020
Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789463375429
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. Meer
25% KORTING
e-bookNederlands320 blz.9789047010876
1e druk
25-4-2017
Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Meer
e-bookNederlands102 blz.9789491260094
1e druk
12-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek komen een aantal relevante trends aan de orde. Ingegaan wordt op de vraag hoe deze trends zijn te beoordelen en op een aantal relevante aspecten (zoals security, ethiek en wetgeving). Meer
gebondenEngels256 blz.9781927958810
1e druk
13-6-2017
Picking up where 'The Retail Revival' left off, 'Reengineering Retail' explores the coming revolution in the global retail and consumer goods market, offering sales and marketing executives a roadmap to the future. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789081731256
1e druk
13-9-2022
Dit boek is voor iedereen die, nu of later, te maken krijgt met digitalisatie in een werkomgeving. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789463377126
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. Meer
paperbackNederlands476 blz.9789462361584
1e druk
17-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Met deze verzameling van beloftevolle en bruikbare methoden en technieken bieden we een toegankelijk overzicht van de mogelijkheden van big data en innovatieve onderzoeksmethoden. Meer
e-bookNederlands68 blz.9789400114142
1e druk
27-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Regelgeving en handhaving zijn essentieel voor het waarborgen van veiligheid en leefbaarheid in de samenleving. Meer