Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									170 resultaten
								
								Trefwoord: Processen-optimaliseren
				paperbackNederlands164 blz.9789082365269
				4e druk
				10-2-2023
										
			
						Wat is lean, wat kun je ermee bereiken en waar komt het vandaan? Op deze vragen geeft Lean Basis een verdiepend antwoord.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands267 blz.9789462200029
				1e druk
				
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands204 blz.9789462365148
				1e druk
				27-1-2017
						
						Vier jaar na het verschijnen van Lean denken en doen in de zorg. Acht verhalen uit de praktijk en twee jaar na Lean in de zorg.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands238 blz.9789052618111
				1e druk
				7-12-2010
						
						Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisatie daarop in?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands292 blz.9789491764264
				4e druk
				21-7-2023
										
			
						Praktisch Lean Management is een belangrijke informatie- en inspiratiebron voor (project) managers en consultants die in de praktijk met Lean te maken hebben of krijgen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands267 blz.9789462200364
				1e druk
				24-4-2013
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands192 blz.9789052619026
				1e druk
				1-11-2011
						
						andere uitgaves beschikbaar
Een High Performance Organisatie worden? Dit boek biedt een overzichtelijk kader op welke 8 High Performance-elementen men zich het daarvoor beste kan concentreren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789401810951
				1e druk
				8-11-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Arno Schilders legt stapsgewijs uit hoe je dat doet met maximaal draagvlak. Een praktische gids vol voorbeelden hoe je bedrijfsprocessen optimaliseert en vastlegt op één A4, de samenhang ertussen duidelijk maakt en iedereen daar systematisch bij betrekt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands320 blz.9789083146591
				1e druk
				20-10-2025
										
			
						Met het 'MKB Canvas' krijg je praktische handvatten om helder te denken, structuur aan te brengen en je team in beweging te krijgen. Je creëert ruimte in je agenda, overzicht in je bedrijf en geld op de bank.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands232 blz.9789000331901
				14e druk
				2-5-2013
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
'De zwakste schakel' is een belangrijk boek voor iedereen die dagelijks de uitdaging aangaat om innovatieve, nieuwe producten of diensten te leveren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands306 blz.9789013113679
				1e druk
				26-3-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Volgens Bakker en Hardjono staan oude bedrijfskundige opvattingen de verbetering van organisatieprestaties in de weg. Horizontaal organiseren is hun devies.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels300 blz.9780273770503
				1e druk
				14-11-2012
						
						In deze handige gids leert u hoe u uw organisatie opzet volgens de principes van Lean.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands436 blz.9789462471054
				4e druk
				29-8-2018
						
						In dit educatief naslagwerk zit een enorme hoeveelheid aan kennis en kunde op het gebied van Lean Six Sigma. Letterlijk praat je over honderden pagina’s aan tools, tips en toepassingen die je helpen om samen succesvol te verbeteren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands420 blz.9789491743832
				1e druk
				20-8-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn gebundeld.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands100 blz.9789401806923
				1e druk
				24-11-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands112 blz.9789013015485
				1e druk
				4-1-2012
										
			
						Het begrip 'Shared Service Centers' heeft in korte tijd grote bekendheid gekregen. Met name de laatste jaren zijn 'Shared Service Centers' in Nederland als belangrijk middel tot kostenreductie, sterk in opkomst.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands521 blz.9789001738532
				4e druk
				6-5-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
Middle Management biedt je de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands144 blz.9789461265975
				1e druk
				6-2-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Laat je niet van de wijs brengen door hypes. Alles wat je nodig hebt voor een goede bedrijfsvoering is een heldere strategie en een werkwijze waarmee je mensen, processen en producten succesvol kunt aansturen.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels99 blz.9781783581795
				1e druk
				31-12-2014
						
						This report is designed as a practical guide to helping law firms and individual lawyers to get to grips with process improvement and understand its core benefits and practical implications in a legal business environment.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789027445452
				
				3-9-2008
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Noodzakelijk, maar niet voldoende' beschrijft de problemen van de zeepbelcultuur die door overspannen verwachtingen van de beurs ontstaan rond hightech bedrijven.					 Meer