Filteren
Trefwoord
40 resultaten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
26% KORTING
gebondenNederlands159 blz.9789055943586
1e druk
18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Meer
26% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015
1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
34% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
paperbackEngels224 blz.9781118964965
14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
60% KORTING
paperbackEngels218 blz.9780273714200
1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig? Meer
paperbackEngels171 blz.9780749471484
1e druk
14-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. Meer
ingenaaidEngels224 blz.9781937134372
1e druk
11-3-2013
De meeste bedrijven opereren nog steeds alsof ze controle over hun klanten hebben. Maar in de huidige markt is het andersom. Meer
gebondenEngels240 blz.9780230342262
1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is. Meer
gebondenEngels1744 blz.9781405161787
1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Meer
ingenaaidEngels232 blz.9780750684521
1e druk
Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal. Meer
gebondenEngels242 blz.9781118231937
2e druk
'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters. Meer
paperbackNederlands344 blz.9789024441556
1e druk
5-5-2023
Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Meer