Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands110 blz.9789001079505
3e druk
6-2-2023
Ieder mens wil de regie hebben over zijn of haar eigen leven: zelf kunnen beslissen over woonplek, contacten, dagbesteding, enzovoort. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789001891794
3e druk
2-10-2019
Dit boek gaat over de kern van gespreksvoering en behandelt gespreksmodellen die de beginnende hulpverlener helpen bij de aanpak van hulpverlenende gesprekken. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015
paperbackEngels156 blz.9783110641110
1e druk
12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business. Meer
gebondenEngels320 blz.9781119697336
1e druk
10-3-2024
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer
paperbackEngels500 blz.9781491927182
12-1-2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. Meer
paperbackNederlands124 blz.9789023257134
1e druk
25-4-2022
"SCOREN bij ongewenst gedrag" is een praktische handreiking voor (aankomende) professionals in de zorg, onderwijs en dienstverlening, om ongewenst gedrag te voorkomen of om te buigen. Meer
paperbackEngels268 blz.9780857081506
1e druk
'What You Need to Know About Marketing' laat zien hoe u marketing kunt bedrijven zonder dat u daarvoor een marketingstudie hoeft te volgen. Meer