Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
9 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands110 blz.9789001079505 3e druk 6-2-2023
Verkooppositie Positie #5964
Ieder mens wil de regie hebben over zijn of haar eigen leven: zelf kunnen beslissen over woonplek, contacten, dagbesteding, enzovoort.  Meer
34,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands240 blz.9789001891794 3e druk 2-10-2019
Dit boek gaat over de kern van gespreksvoering en behandelt gespreksmodellen die de beginnende hulpverlener helpen bij de aanpak van hulpverlenende gesprekken.  Meer
44,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
60,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels156 blz.9783110641110 1e druk 12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.  Meer
44,69
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels320 blz.9781119697336 1e druk 10-3-2024
Verkooppositie Positie #4625
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model.  Meer
37,03
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels288 blz.9781119047605 1e druk 3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.  Meer
32,88
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels500 blz.9781491927182 12-1-2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers.  Meer
56,43
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands124 blz.9789023257134 1e druk 25-4-2022
Verkooppositie Positie #4794
"SCOREN bij ongewenst gedrag" is een praktische handreiking voor (aankomende) professionals in de zorg, onderwijs en dienstverlening, om ongewenst gedrag te voorkomen of om te buigen.  Meer
24,-
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
paperbackEngels268 blz.9780857081506 1e druk
'What You Need to Know About Marketing' laat zien hoe u marketing kunt bedrijven zonder dat u daarvoor een marketingstudie hoeft te volgen.  Meer
19,01
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine