Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
paperbackEngels390 blz.9780805820706
1e druk
1-9-1996
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
gebondenEngels224 blz.9781118620120
1e druk
24-9-2013
As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
paperbackEngels224 blz.9781576754955
2e druk
20-5-2008
gebondenEngels215 blz.9781847202307
1e druk
Aangezien een steeds grotere hoeveelheid innovatie binnen netwerken plaatsvindt, werken de bedrijven samen in de ontwikkeling en de marketing van nieuwe producten, diensten en praktijken. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
paperbackEngels192 blz.9781032213996
29-1-2024
This book examines the implications of disruptive technologies of the Fourth Industrial Revolution (4IR) on military innovation and the use of force. Meer
paperbackEngels232 blz.9780749474478
1e druk
3-12-2015
Unlock innovation potential in your business with this practical guide to leading a cultural change programme. Meer
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer
paperbackEngels152 blz.9781506359090
1e druk
This guide helps teachers and leaders realize the potential of modern teaching and learning tools to unleash students’ passion for limitless learning. Meer
paperbackEngels272 blz.9781137479174
1e druk
13-1-2015
The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation. Meer
gebondenEngels254 blz.9781137565600
1e druk
16-12-2016
It highlights the influence of new economic realities, such as technological advances and the rise of emerging economies, on human capital and innovation. Meer
paperbackEngels180 blz.9783110641295
1e druk
12-10-2020
The Radical Innovation Playbook is a practical guide that helps innovators and entrepreneurs to harness new, extreme ideas despite complex business barriers along the way. Meer
gebondenEngels544 blz.9781668429228
1e druk
23-3-2018