Filteren
Trefwoord
143 resultaten
paperbackNederlands176 blz.9789023257721
9e druk
4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789089656780
2e druk
9-3-2023
Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789043035057
4e druk
9-8-2019
'Zakelijke communicatie - Schriftelijk' is een toegankelijk en eigentijds studieboek dat de student, naast de noodzakelijke theoretische inzichten, veel praktische schrijftips aanreikt. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024409266
10e druk
24-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek vind je direct toepasbare oplossingen voor leiders van organisaties, voor aansprekers en voor aangesprokenen. Meer
paperbackNederlands109 blz.9789013086898
1e druk
3-3-2011
In 'Zakelijke brieven en e-mails schrijven' doorlopen we de stappen die leiden tot een effectieve brief of e-mail en gaan we in op de structuur van de brief. Meer
gebondenNederlands299 blz.9789081616720
1e druk
26-2-2014
Wat bepaalt het effect van gesprekken? Hoe maakt u echt contact? Harry van de Pol geeft heldere antwoorden. Gebaseerd op praktische ervaring en wetenschappelijk onderzoek. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024408382
1e druk
13-11-2018
In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler je een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024424894
2e druk
20-5-2019
'Kernbegrippen van professionele communicatie' biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Meer
gebondenNederlands120 blz.9789090392523
3e druk
6-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
Als leidinggevende vervul je een sleutelpositie in jouw organisatie. Je hebt zowel zicht op de vele veranderingen, terwijl je ook de dagelijkse werkpraktijk goed kent. Meer
paperbackEngels436 blz.9789462988101
1e druk
27-3-2019
Across a wide range of programs in international higher education, students prepare themselves for a career in their professional field. Learning how to communicate as a professional is an essential part of that preparation. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789462724013
1e druk
29-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
Ontdek hoe je de eerste minuut goed doorkomt met deze stap-voor-stap gids voor bondige en heldere communicatie in dagelijkse werkgesprekken. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789001886806
1e druk
24-5-2019
Communicatie speelt een belangrijke rol bij het terugwinnen van het vertrouwen van mensen in de financiële sector. Meer
paperbackNederlands269 blz.9789001886783
1e druk
4-6-2018
Dit boek licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te zijn. Meer
gebondenEngels176 blz.9780241982280
1e druk
12-1-2019
The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschäppeler have tested the 44 most important communication theories for their practicality in daily business life. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024465842
1e druk
18-4-2024
Wanneer je als professional in de ICT aan de slag gaat, kom je in allerlei situaties terecht waarin je moet communiceren. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789000351367
5e druk
8-11-2017
De nadruk in 'Praktisch Deutsch' ligt op spreekvaardigheid. U leert hoe u zich in goed Duits kunt uitdrukken in veelvoorkomende zakelijke situaties. Meer
paperbackNederlands48 blz.9789059319783
2e druk
29-5-2013
'De Roos van Leary' is een veelgebruikt model binnen de groepsdynamica. Het beschrijft acht verschillende gedragsstijlen, waaronder leidend, helpend en opstandig gedrag. Meer
paperbackNederlands92 blz.9789083391601
1e druk
1-2-2024
In dit boek vind je een selectie van dertig artikelen uit de nieuwsbrieven van Renata Verloop. Ze gaan over het vak, de maatschappelijke context, de inhoud, de taal en de organisatie van het team Communicatie. Meer
paperbackNederlands131 blz.9789081778411
1e druk
5-7-2012
'100% consistent' is een gids voor bestuurders, managers en communicatieprofessionals om woorden en daden van organisaties meer met elkaar in overeenstemming te brengen. Meer
30% KORTING
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer