Lees verder
Bas Hakker studeerde marketingcommunicatie en schreef daarna als journalist veel over media en marketing voor Adformatie, MarketingTribune, AD, NRC en Managementboek. Vandaag de dag is hij hoofdredacteur van marketingwebsite Candid.news. Met zijn bedrijf ‘Kleedkamer4’ helpt hij kleine ondernemers met het opbouwen van een klantenbestand.
Meer over Bas HakkerJouw contentplan op een bierviltje
Hoe je als zzp'er een bestaan opbouwt met blogs, video's, podcasts en nieuwsbrieven
Paperback Nederlands 2022 1e druk 9789492528964Samenvatting
Stel je bent een hele goede fotograaf, journalist, jurist of meubelmaker. Hoe leuk is het dan als je - volledig op jouw manier - kunt leven van jouw mooie vak? Iedere ondernemer kan met behulp van wat basale marketingprincipes (en keihard werken en geduld) een publiek opbouwen en zijn spullen of diensten aan dat publiek verkopen.
In dit boek vertelt Bas Hakker, zonder de alwetende goeroe uit te hangen of kansloze beloftes te doen, hoe je zelf aan de slag kunt met contentmarketing. En het mooie is dat jouw hele plan voor zo’n leven zonder bazen op één bierviltje past.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Bas Hakker
Inhoudsopgave
Inleiding: Contentmarketing, wat is dat eigenlijk?
1 Een goed werkplan
2 De bovenste helft van het bierviltje
3 De onderste helft van het bierviltje
4 Content organiseren en beter worden
5 Een publiek opbouwen
6 Hoe ga je je spulletje verkopen?
7 De Kleedklamer4-methode
Nawoord
Bronnen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan