Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in retail en marketing. Hij is founding editor van de tijdschriften RetailTribune en MarketingTribune; geestelijk vader van de Retailer van het jaar en de Elsevier Retail Summit. Naast zijn werkzaamheden als uitgever en auteur van Retaildenkers, is Rupert actief als hoofdredacteur van RetailVisie, een platform over steden.
Meer over de auteursJumbo wil altijd winnen
De 7 gouden ondernemersregels van kruidenier Karel van Eerd
Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789083182759Samenvatting
Als het met een willekeurig bedrijf wat minder gaat, heb ik de manier om er snel uit te komen: ga met je klanten om de tafel zitten en leg je problemen op tafel. Zij zullen je de weg wijzen’, aldus Karel van Eerd.
Het boek met de 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd is een bestseller over klantgericht denken en handelen. Een volledig geactualiseerde editie ter gelegenheid van 100 jaar Jumbo Food Groep en 25 jaar de 7 Zekerheden-positionering van Jumbo.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Rupert Parker Brady
Over Maarten Beernink
Inhoudsopgave
Profiel Karel van Eerd 20
De 7 gouden ondernemersregels van Karel van Eerd
1 Toon leiderschap 58
2 Denk groot 70
3 Zeer zuinig zijn 86
4 Durf te vernieuwen 96
5 Groei is het mooiste wat er is 108
6 Verwen de klant 120
7 Breek nooit een belofte 130
Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw 140
Het DNA van Jumbo is geen marketingtruc 154
Bronnen 172
Over de auteurs 176
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan